Saturday, January 24, 2015

Ootame kevadet!

Milla ja pisike Manni


 Niisiis.. kooliasjad kõik tehtud ja jään kevade ootele. Natuke üle kahe kuu veel ja saab praktikale! Aprilli esimese nädala veedame veel koolis ja siis ongi kõik. Saab koju!
Pikalt laialt olen siin mõelnud Pangodisse praktikale minemisele.. ja tundub täitsa hea mõte olevat. Katiga olen juba rääkinud ja ta täitsa kiitis takka. Muidugi kiitis, ma teeks ju siis kõik mis vaja ära :D ja aitaks kõigega. Eks mul on omad ootused kah, peaks Kariniga nendest rääkima.. Ta juba küsis eile mu käest praktika kohta, aga me olime just galoppi teinud ja ma lõõtsutasin nagu koer :D niiet, rääkimine jäi ära. Aga kui ta selle teema mõnikord tõstatab, eks ma siis räägin. Praktikal on reeglid ja nõuded kah igasugused... aga küll nendega saab hakkama.
Viimased korrad olen sõitnud Rimmuga (ja ma olen ise ka üllatunud) ja Kukiga :D Minule meeldib nende kahega kõige rohkem sõita. Rimmuga lihtsalt meeldib sest ta üldse meeldib mulle jubedalt, kuigi ma talle ei meeldi (ainult mu maiustused) ja Kukiga meeldib kuna ta on hästi toreda iseloomuga ja noor selline. Ta õpetab mind palju (üritan samaga vastata, aga ei tule nagu välja). Aga Rimmu õpetab ka, kuigi teistmoodi.  Ja Rimmuga ma vahest tunnen sellist ühte sulamist.. seda on raske seletada, aga nii see on.
Kukiga oleme viimastes trennides pudistanud ja soperdanud küll, aga väiksed edusammud ikka toimuvad kui ma temaga rohkem sõidan. Muidugi ma rabelen sadulas liiga palju jne, aga noh, need on mu vead.
Rimmuga oleme natukene kimanud ja natukene rahulikumad ka olnud, aga mulle on jubedalt meeldinud.
Säreveres olen Randiga sõitnud ja natukene hüpanud kah.
Avastasin just, et Rimmu ja Kuki (Rikk) on sugulased.. Randi ka. Muidugi ma aimasin seda, kuna nad on kõik R tähega algava nimega, aga vahva on ikka uurida.
Rops-Romm-Rokkar-Rimella    (Raspel'i täkuliin - head hüppajad) ja seda Rimmu on!
Rops-Rosett-Regaal-Rikoshet-Kuki ( nagu Rimmul on ka Kukil hõbegeen olemas, kahjuks on ta ruun)
Rops-Rosett-Raksel-Randi    (Randi hüppab ka hästi. Rimmu muidugi paremini)

tihti kipub viimane varjant olema
Rimmul on soome verd kah: Isa-ema poolt. Ah ema poolt on ka soome verd kaugelt. Ainuke Eesti hobuse täkuliin mida ma ei leidnud oli Lari.
Kukil ja Randil on ka soome verd.

Niipalju siis sellest. Kõik teavad, et ma rimmu-hull olen. Aga homme on ka ratsutamine ja kõik on täitsa toredasti. Hetkel vähemalt.

No comments:

Post a Comment