Friday, March 13, 2015

Veel kolm nädalat!!!

No terekest!
Mul siin positiivsemad meeleolud, praktikaootel ikka. Ja sõpradega koos ühes trennis olla on nii tore! Pangodis on ikka nii hea sõitmas käia.. mulle nii meeldib. Alati ei lähe muidugi hästi, aga kui koguaeg hästi läheks, ei oleks huvitav. Arenemisruumi on palju ja see on vahva.
Kurb on see, et Kukats läks oma koju nüüd.. :(  Mulle nii meeldis temaga sõita..
Täna olin Manniga, iseseisvad me just ei olnud, aga kakelda jõudsime ikkagi. Ma ei oleks jaksanud temaga rohkem kakelda (tal on rohkem tahtejõudu kui mul).. A muidu oli päris vahva paksukesega loksuda jälle :D Huvitav on selliselt peenemalt (nagu Kuki ja Rimmu) pallikesele selga istuda. Harjusin juba kiitsakamatega ära :D








Aga varsti tuleb noor ponimära meile ratsastamisele, niiet jeeee!
Ja üldse igasugused hobustejutud ja paaritamisjutud käivad tallis. Nii põnev!
Ma niiiiiii tahaks juba kariniga asjad ära rääkida ja kõigest osa võtta. Isegi paaritustele läheks kaasa! Mul ju kogemusi ei ole selliste asjadega, ainult teooria osa on selge.
Aga Kuki mulle hullult meeldis ja temaga, kui noore hobusega, oli nii vahva sõita. Ma loodan, et selle ponimäraga on samamoodi vahva :D Nii ootan juba!

Aga tänaseks aitab,
Järgmise korrani! ^^


PS. Tahaks juba Juulit! Siis läheme Hiiumaale ja ma saan Kassari ratsamatkale minna! jeee! maniiootan

No comments:

Post a Comment