Tuesday, February 12, 2013

Uus aasta!!

Uuel aastal uue hooga ikka, nagu öeldakse. Pean silmas just Draakoni aasta vahetumist Mao aastaks. Sisetunne ütleb, et nüüd hakkab tasapisi jälle paremini minema. Loodame, et tuleb hea aasta.
Draakoniaasta lõpp ei olnud just kiita, olin palju haige ja üldse nagu väsinud. Uue aastaga oleks nagu uus energia ka tulnud :D  aga see selleks..
Viimasel ratsatunnil sõitsin Pammiga (Pamerii) esimest korda.. alguses pabistasin.. ja kuna ta ei tahtnud mul hästi lubada valjaid pähe panna, hakkasin rohkem pabistama. Kuid kui ronisin sadulasse ja hakkasin sõitma, sain aru, et ei ole see midagi nii hull. Mida rohkem tund edasi, seda paremini ma ära harjusin ja lõõgastusin. Pammil oli väga mõnus aktiivne samm. Ma ei pidanud teda pidevalt sundima, ta nagu läks ise. Väga hästi reageeris säärele ja ratsmele. Kui kõik kokku võtta.. siis meeldis mulle väga temaga sõita. Ta on tubli hobune :)

Järgmine tund on mul sel reedel. Ootan juba väga, kuigi olen veel veidi haige. Viimane tund jäi minu jaoks selle tõttu ära, seega on ootusärevus juba kolmekordistunud. Liisa tuleb mulle ka reedel külla.. Jee :3
Ratsutama tuleb ta ka loomulikult kaasa, kuigi, ta vist ise ratsutada ei saa jälle. Ma annan talle hästi palju riideid kaasa, et ta jälle külma ei saaks. Meil on kindlasti väga lõbus, sest meil on nii palju asju millest rääkida. Me kavatseme sel aastal paljudel üritustel käia, laagris, koos hästi palju ette võtta ja nii edasi.
Me oleme mõlemad elevil, et jälle kokku saame... aga mul on Liisale üks üllatus ka varuks.
Tal oli jaanuari lõpus sünnipäev, millele ma kahjuks minna ei saanud. Seega, ei ole ma ka talle kingitust teinud. Alles jõudsin ma järeldusele, et samasugusele hobusehullule nagu mina, oleks parim kink ratsamatk.. JAH ratsamatk. On küll talv, aga ma arvan, et see ei muuda asjaolu, et ratsamatkad on suurepärased.
Ma pole veel Kariniga rääkinud, seetõttu ei tea ma, kas mu üllatus läheb läbi. Loodame parimat.

Kui ma saan oma plaani täide viia, siis ma eeldan... et Liisa on väga õnnelik :D
Ma räägiksin veel nii mõndagi, aga ma arvan, et selle postituse jaoks piisab. Järgmine kord jätkan.

Head Vastlapäeva!
Pikka liugu!
-Janeli

No comments:

Post a Comment