Saturday, March 30, 2013

Ratsamatkast


Juhtus nii, et ratsamatkale läksime alles teisel märtsil. Minul oli tegemist, Liisal oli tegemist, Karinile ei sobinud ja nii edasi. Ma suutsin hädaga hoida matka terve see aeg Liisa eest saladuses. Ja lõpus kui ma sain talle seda öelda oli kohe kergem olla. Liisale vist täitsa meeldis see matk :)  Seda ma lõppude-lõpuks tahtsingi :)
Matk ise oli super mõnus :) Ma nautisin loodust täiel rinnal.. Nii mõnus on ikka talvel ratsamatkal käia. See oli minu esimene talvine ratsamatk ja Liisa esimene üleüldse.
Galoppi tegime veidike mäest üles minnes. Üldiselt lihtsalt jalutasime. Kuna juhthobune oli aktiivse sammuga (Rimella) siis saime ka natuke traavi teha, et talle järgi jõuda. Kuskil pool matkast möödus paksus lumes sumbates. Ma olin Fioraga ja Liisale anti Parizola. Mulle nii meeldib Fioraga matkal käia..
Väga tore oli :)
Minu sünnipäeval läheme ka kindlasti matkale!

-Janeli

No comments:

Post a Comment