Sunday, December 2, 2012

Oppa gangnam style

Tere inimesed!!!
pealkiri pole postitusega väga küll seotud.. aga ma ei tea..mul tuli hulluse hoog :D
Nüüd viimased kolm ratsatundi olen Manniga sõitnud. Ja mulle NIIII meeldib lihtsalt!!!
Manni on parim. Temaga on nii super sõita... täisistak, hüppamine, galopp, traav.. kõik on nii mugav ja hea. Viimasel ratsatunnil tegin hüppamises oma rekordi!! ^^  Hüppasime Manniga 65 cm. Ja veel mitu korda! Ma olen nii uhke tema üle ja mul on üldse hea meel. kuutekümmet hüppasime ka ikka mitu-mitu korda. Mulle on nüüd hüppamine tõsiselt meeldima hakanud. Tahaks juba järgmist korda!!! Sellel reedel jäi tund ära, kuna ilm oli väga halb. Treeneri poeg (ja minu sõber) saatis hommikul sõnumi, et ei saa uksestki välja. Eks jah, ikka tuiskas kõvasti. Ootan juba uut reedet!!! Ja nii tahaks Manniga sõita.


Aga ilmastiku olud mõjutasid ka minu koolipäeva, mis oli selle päeva positiivne külg :D
Meil toimus ainult 4 tundi. Millest esimesse jäin kõvasti hiljaks, kolm olid ingliskeeled (ehk väga lihtsad) ja viimases vaatasime filmi. Paljud õpetajad ja õpilased ei jõudnud kooligi.. hahahaaa :D
Mul oli klassiõega väga lõbus ja tore... Päev oli edukas!! :3


Tahan RATSUTADA ja hüpata!
KOHE... koheee!!
agajah.. ma olen siin hull edasi.
Ilusat talve jätku kõigile :)
-Janeli

No comments:

Post a Comment