Thursday, March 1, 2012

Ratsutamine?

Miks on pealkirjas küsimärk? Kuna ma hetkel ei käi ratsutamas. Ärge saage minust valesti aru, mulle väga meeldib ratsutamine aga kuna mul on kooliga kiire ja hetkel ka eraeluga, ei saa ma ''tagasi rajale'' enne hilist kevadet. Ühesõnaga -mitte veel niipea. Hetkel olen haige, mis on ka üks põhjusi miks mul ratsutamises paus on.. aga põhiliselt on see kooli pärast. Ma käin üheksandas klassis.. ja olen tihti haige olnud, nii et mul on palju nii järelvastamist kui ka tavalisi koolitöid ja õppimist. Aga noh, mis teha, elu on selline. Kindlasti hakkas suvel ratsutamisega Väga aktiivselt tegelema. Aga praegu on lihtsalt selline aeg ,et ei jõua. Loodan pea terveks saada ja kooli minna. Kuid kuna mu koer ootab kutsikaid, ei saa ma nii pea veel sadulasse. Ta peaks varsti poegima ja peale seda on meil vähemalt 2 kuud kutsikatega tegemist.. Jah, kiired ajad..
Ratsutamine ja hobused mulle väga meeldivad, seega ei lõpeta ma ratsutamist iga hinna eest. Vahet pole ,et praegu kiired ajad on.. need lähevad mööda. Ja siis tuleb kevad ja SUVI. Kuid alati ma arvan ,et suvi on nii pikk... suvel jõuab kõike teha!!... Ja lõpuks tuleb välja et jõudsin ainult 1/3 asjadest ära teha. Noh... aeg läheb kiiresti.

No comments:

Post a Comment