Saturday, February 18, 2012

Minust natuke :)

Tere! Olen 15a. vanune tüdruk väikelinnast nimega Elva. Hobustega ma kaua aega tegelenud pole, kuid loodan ratsutamise ikka selgeks saada ja lõpuks hakata hobiratsutamisega tegelema. Ratsutamas olen korralikult kuskil pool aastat käinud. Jah, olen küll juba 15, aga ratsutamise avastasin alles hiljuti. Räägitakse ju, et kunagi pole liiga hilja. Minu peres ja suguvõsas pole keegi varem ratsutamisega tegelenud, ehk olen siis esimene. Kuna ma pole kaua ratsutamas käinud, ei ole mõtet oodata, et olen selles väga hea. Ma tean ,et ka mul on oma vead ja ma üritan neid parandada nii hästi kui oskan. Ratsutamisteekonda alustasin Ecu tallides, hetkel ma seal ka käin. Kuskile mujale pole siiamaani jõudnud. Kuigi tahaks väga proovida ka teistes tallides käimist.
Kui ma peaks enda kohta veel midagi rääkima, siis võiks öelda, et mulle meeldib joonistada, loomadega tegeleda ja animeerida. Lisaks sellele huvitab mind veel astronoomia ja kõik mis seondub kosmose ja universumiga. Olen ka sellist tüüpi inimene keda huvitab loodus ja kes usub, et inimesed saaksid paremini elada kui praegu. Maa ressursside ära kasutamine ja globaalne soojenemine on minu arust üks tõsisemaid inimkonna probleeme.
Iseloomult olen selline sõbralik ja avatud inimene (kes ei suuda lobisemist lõpetada ;D ). Kuigi tundun alguses tihti kahtlaselt vaikne, mind tundma õppides avastad ,et olen tegelikult hoopis pööraselt jutukas. Võib öelda ,et olen ka veidi teistsugune kui paljud minuvanused, lapsemeelsem põhiliselt. Ma ei meigi end ega käi kogu aeg sõbrannadega šoppamas jms... Olen rohkem selline maalähedasem tüdruk keda huvitab maaelu ja loodus.

See on siis lühikirjeldus minust... Kui kellegil tekib huvi suhelda või niisama lobiseda siis andke ikka teada.

No comments:

Post a Comment